30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

半夜po文找caption找到超辛苦?一次list给你超级走心

caption,save起来就对了!

  


你有每次深夜emo想要po文的时候吗?
是不是每次想po照片都no caption?
没关系,今天就list给你超唯美伤感的走心语录~
从语录让人也fu得出你的mood!

高逼格的CAPTION就是这样写!
往下滑~

All are true once the original has been. That everything is blank.
原来一切真的是曾经有过的,原来一切都是空白。
-回得了过去,回不了当初。-

Loneliness can make the person capable, can also make a person clumsy.
孤独可以使人能干,也可以使人笨拙。
-不过当然是希望你因孤独变得强大。-

If there is a suitcase, I will open the floodgates to stray.
如果有皮箱,我会一发不可收拾的去流浪。
-今年就来个说走就走的旅行-

I don't believe everlasting, I'm ready to die alone.
我不相信天长地久,我随时准备孤独终老。
-全世界都可能背叛你,就除了你自己-

Happiness is time precipitation, smile is the lonely sad.
幸福是年华的沉淀,微笑是寂寞的悲伤。
-就算是悲伤也不要忘记微笑-


30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

Where would someone like alone, but is not like disappointed.
哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。
-一次次失望的结果就是宁愿一个人的孤独-

Loneliness, sorrow is the partner, is also a close friend of mental activities.
孤独,是忧愁的伴侣,也是精神活动的密友。
-孤独不是一个坏名词,人因孤独而强大-

The wind determines the direction of the dandelion, you decide my grief.
风决定了蒲公英的方向,你决定了我的悲伤。
-如果你能决定我的悲伤,能不让我伤悲吗-

Throughout the thorns before road, also should not hesitate to go on.
遍布荆棘的前路,也应该毫不犹豫得走下去。
-就算是遍体鳞伤,也要跪着走完-

You never know how much I sad, because you never care about.
你永远不知道我有多么的难受,因为你从不曾在意。
-而不在意我的人,你注定不会再和我的人生交集-


30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。
Growing older is a compulsory course in life, become a mature is life's elective course.
变老是人生的必修课,变成熟是人生的选修课。
-不过因为要让成熟变成人生的必修课,世界才会更美好-

Loneliness from the start was doomed to use lifetime to bear, no one can understand.
孤独从一开始就注定要用一生去承担,无人能懂。
-就连你和这个世界说拜拜的时候,也是一个人-

People are lonely, but terrible is not lonely, but afraid of loneliness.
人都是孤独的,但可怕的不是孤独,而是惧怕孤独。
-每个人都会慢慢学习享受孤独的快乐时光-

When forced to place oneself in the crowd, is often the most should be self-controlled lonely from time to time.
被迫置身于人群的时候,往往是最应该自守孤独的时候。
-自己一个人的时候,我很少会无聊,反而在一群人的时候我会感到无聊。-

The deepest loneliness is not a person for a long time, but in the heart without any expectations.
最深的孤独不是长久的一个人,而是心里没有了任何期望。
-人能失意但是不能失望,失败了记得振作-

30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

Belong to own, don't give up; Has been lost, reserved for memories.
属于自己的,不要放弃;已经失去的,留作回忆。
-别因为过去的遗憾造成你将来的遗憾,坚持-

Find yourself is the first thing in life, people need lonely from time to time and thought.
人生的第一件大事是发现自己,因此人们需要不时孤独和沉思。
-多思考,就会让你更认识你自己-

Not sincere friend, is the person who really lonely.
没有真挚朋友的人,是真正孤独的人。
-这就是人生在世,朋友易找,知己难寻-

Everyone, there is a world, quiet and lonely.
每个人,都有一个世界,安静而孤独。
-而自己的世界,就是最纯洁的一面-

You have found your sunlight, I actually still in alone sad.
你找到了你的阳光,我却仍在独自忧伤。
-呼叫阳光,请带给我温暖-


30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

I can pretend to be invisible, but can't pretended not to know.
我可以假装看不见,但不可以假装不知道。
-知道还要假装,就是生活-

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
每件事最后都会是好事。如果不是好事,说明还没到最后。
-坚持的结果就是好事-

Life as always to continue, I think, we all need to grow.
生活一如既往的继续,我想,我们都需要成长。
-长大的代价就是成长-

Conversation can promote mutual understanding, and solitude is the school of genius.
交谈可以增进互相了解,而独处则是天才的学校。
-成为天才首先必须学会享受孤独-

Some things, once himself, is smoke
有些事情,一旦过眼,便是烟云。
-所以要好好把握当下-


30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

I'm afraid I can not catch you, just leave me alone.
我怕我抓不住你,留下我一个人孤独。
-这就是通常爱情太难的原因-

Lonely people, and sometimes it is difficult to express in words
孤独的人,有时候很难用语言表达
-因为一言难尽-

Never regret something that once made you smile.
不必遗憾,至少你曾快乐过。
-就是所谓的只在乎曾经拥有-

Don't want to wake up, desk lamp projection on the wall only my lonely figure.
不愿意醒来时,台灯投射在墙上只有我孤独的身影。
-睡觉就是最幸福的时刻,因为我们都不爱梦醒时分-

Be good and you will be lonely.
好人, 你会孤独的。
-世界上的强人都是孤独的-


30句唯美『走心』中英语录 | 哪里会有人喜欢孤独,不过是不喜欢失望。

你的孤独是因为你既希望有人关心你又不想让人过分打扰。

这个半夜语录list够走心了吧!
今天就顺便学学英文~

文章转载:goody25

Copyright © 2019-2020 OKSHOUT | Designed by OKSHOUT